Agencja nano realizuje akcję promocyjną dla pralek AMICA. „Kup pralkę, wybierz gratis!” to promocja typu „buy&get”. Nagrodą za zakup pralki jest mata magnetyczna służąca personalizacji pralki (do wyboru jest 12 wzorów graficznych) lub przedłużenie gwarancji na sterownik pralki o 2 lata.
Akcja komunikowana jest poprzez materiały BTL w miejscach sprzedaży oraz w Internecie. Potrwa do końca września.
To kolejny projekt realizowany przez nano dla marki AMICA. Podczas EURO 2012 agencja organizowała ambienty dla AMIKI w czterech miastach-gospodarzach mistrzostw. W Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu hostessy prezentowały innowacje z zakresu obsługi i użytkowania sprzętów AGD marki AMICA; m.in. I-cook Timer, Aqualytic System, Optigas, Plug&Play. nano przygotowała także szereg niespodzianek i gadżetów dla konsumentów, m.in. praktyczny słowniczek polsko-angielski. Atrakcją były pocztówki z wizerunkami miast, które były wysyłane do bliskich i znajomych osób biorących aktywny udział w prezentacjach oferty marki AMICA.
nano organizowała również promocję „AMICA pierze i chłodzi, a Ty zdobywasz nagrody”.
nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA, wydawcy m.in. Wprost, Bloomberg Businessweek Polska, Film. Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/agencja-nano-kontynuuje-wspolprace-z-amica-w-obszarach-promocji-konsumenckich